הצהרת נגישות

מלון האפנדי משקיע את מלוא המאמצים על מנת להעניק לכל אורחיו שירותים שוויוניים, מכבדים, נגישים ומקצועיים. הנהלת המלון וצוות העובדים רואים בחשיבות רבה את נושא הנגישות לכל אורחיה ודואגים ליצירת פתרונות מגוונים שיקלו על אורחינו ובכך לאפשר להם להנות מחופשתם.

צוות המלון מיומן ומקצועי ישמח לסייע ככל שיידרש.

הסדרי נגישות מבנה

מפורטים מטה הסדרי הנגישות בקבלה הממוקמת בלואי ה-9, עכו העתיקה.

  • מלון האפנדי הינו מלון הנמצא במבנה צלבני, מבנה לשימור בעיר עכו אשר הוכרזה כעיר מורשת עולם.
  • עקב הערך ההיסטורי הייחודי של מלון האפנדי, המייצג את כל תקופות הזוהר של עכו, ישנם אזורים במלון שאינם נגישים.
  • נעשו מאמצים רבים להנגיש את המלון ככל שניתן בהתאם לתנאים הנתונים.
  • מלון האפנדי נמצא בין סמטאותיה של העיר עכו, בהגיעכם למלון, ניתן להגיע עם הרכב עד כניסת המלון ולהוריד את החפצים האישיים,
  • הכניסה  הראשית למלון הינה ישירה עם רמפה פריקה (יש ליידע את צוות הקבלה לפני ההגעה).
  • בדלפק הקבלה מערכת עזר לשמיעה. ישנם שלטי הכוונה וזיהוי.
  • ניתן להכניס בעלי חיים המסייעים לאדם עם מוגבלות למלון.
  • ניתן לבקש מנציגי השירות סיוע במילוי טפסים.
  • בקומת הכניסה שירותים ציבוריים מונגשים עם כל האבזור הנדרש.
  • במלון מעלית בקומה הכניסה שמגיעה לחדר המונגש ולגג המלון.

חדר מונגש עם דלת כניסה ברוחב 76 ס"מ נטו, דלת מקלחת ברוחב 80 ס"מ, הגישה לחדר הינה במפלס אחד ישיר מהמעלית וללא מדרגות. (עומד בדרישות התקנות לבניין קיים).

מרתף הצלבני במלון נתגלה תוך כדי בניית המלון ושימורו והגישה אליו במדרגות אבן עתיקות אשר אינה מאפשרת הנגשתו ואילו יצירת שינויים במבנה יפגעו בערכים של המבנה ושימורו.

חדר הישיבות אינו נגיש אך ניתן לערוך ישיבות עסקיות בגג המלון או בחדר האוכל אשר גישתם נגישה.

ספא המלון אינו נגיש אך ניתן לערוך טיפולי הספא בחדרי המלון, חמאם המלון בין 400 שנה והינו מקורי ועל כן בהתאם לחוקי השימור לא ניתן לשנות את גובה מיטת השיש ומבנה החמאם.

ניתן לערוך מפגשים או ישיבות חברתיות בגג המלון/ חדר האוכל או לובי הכניסה. (הגישה לגג עם רמפה פריקה, יש ליידע את צוות הקבלה לפני ההגעה).

פטור מנגישות באזורים במלון נתקבל על ידי טופס 37 – פטור מביצוע התאמות נגישות בבניין ציבורי קיים עקב פגיעה מהותית באופיו המיוחד של הבניין.

לפי תקנה 10(ב) לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות למקום ציבורי שהוא בנין קיים), התשע"ב – 2011.

הסדרי חנייה נגישים:

ישנם מקומות חניה לנכים בחניון האבירים (בתשלום).

חנייה נוספת נגישה לנכים ליד מסעדת אורי בורי – צוות המלון יסייע בהגעה למלון.

שירות לקוחות נגיש

הדרכת עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות לשם היכרות עם תחום הנגישות, העלאת מודעות, והקניית כלים מעשיים לשירות יעיל ונגיש.

מוקד טלפוני נגיש.

דרכים נוספות ליצירת קשר

  • פרונטלי – 24/7 ובתיאום מראש
  • דואר אלקטרוני: reservation@efendi-hotel.com
  • פקס: 074-7299700
  • יצירת קשר דרך טופס "יצירת קשר" באתר
  • יצירת קשר באמצעות דואר: לואי ה-9, עכו העתיקה, ת.ד 2349

נגישות אתר אינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר אינטרנט שמאפשר לאנשים עם מוגבלויות ולקשישים לגלוש באותה מידת יעילות והנאה כגולשים אחרים. 

אתר המלון עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 (לוודא שאכן כך)

התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמתAA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDAהעדכנית ביותר.

מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בקקל ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

דרכי התקשרות לבקשות או הצעות לשיפור נגישות

יש לציין שאנו ממשיכים במאמצנו לשפר את נגישות המלון, כחלק ממחויבותנו לאפשר שירות נגיש לציבור הרחב, כולל אנשים עם מוגבלויות. במידה שתתעורר בעיה או שאלה כלשהי בנוגע לנגישות, אנא ידעו אותנו, ונעשה את מירב המאמצים למצוא פתרון הולם ולטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

צוות המלון ישמח לסייע בכל הנדרש ומאחל לכם חופשה מהנה.

לפרטים ושאלות נוספות ניתן לפנות לדפנה שטרקמן מנהלת המלון, 074-7299799

תאריך עדכון הצהרה: 7.6.2021

תפריט